maandag 28 april 2014

Nieuwe projecten

 

 
 
Goedemorgen allemaal,
 
Alle feestelijkheden zijn even achter de rug we hebben de Pasen en de Koningsdag gehad. Heerlijk om even van die extra vrije dagen te hebben.
Wij hebben dan ook genoten, ook was het de tijd voor nieuwe projecten. D haar Poppy vest is klaar en ik was bang in een gat te vallen. Nou niets is minder waar. de tuin is inmiddels klaar ( dat is zo'n project van iedere keer een stukje maar alleen bij goed weer). Het huis is nodig aan een verfbeurt toe dus daar gaan we binnenkort mee starten. Maar op handwerk gebied hebben we ook weer projecten. In mijn vorige bericht heb ik jullie verteld over het boek Öland breien met schitterden shawls vesten en interieur ideeën. Ik heb daar een prachtige patroon in uitgezocht om een plaid voor op de bank te breien. met bloemen huisjes vissen schapen en ga maar door. Dit project maak ik van de wol die op
Öland vervaardigd wordt.
 
Maar wij hebben natuurlijk zelf onze prachtige Kauni, ook daar heb ik een project uit het boek voor gevonden. rode schapen in de mist. Ik heb 2 kleuren uitgezocht die zoveel mogelijk de benadering uit het boek hebben en ben ermee aan de slag gegaan. het breid heerlijk en zo lekker snel, al ben ik mij er wel van bewust dat het steeds langer duur voor je een toer hebt gebreid.
Ik ben al wel over de helft, Hieronder een foto van het schapen project
 
 
Verder heb ik deze week geen foto's gemaakt. maar ik hou jullie op de hoogte
 
 
Tot de volgende keer

1 opmerking:

  1. Schapen in de mist, wat ontzettend leuk! Veel plezier met je nieuwe-val-niet-in-een-gat projecten!

    BeantwoordenVerwijderen