maandag 14 april 2014

verjaardag


Wat een feestje.
Afgelopen Dinsdag was mijn verjaardag. We hadden het al gevierd op zondag en ben toen echt verwend de visite kwam gelijkmatig en we hadden een heerlijke tijd.
Ook erg leuke kadootjes gekregen.
Een boek of de vakantie streek waar we naartoe gaan: Liefde voor Lurgia
een breiboek over het zweedse eiland Öland
een kadokaart van bol gelijk maar ingewisseld voor een prachtig patronenboek van Kaffe Fasset.
ook de krukjes op de foto heb k gekregen ze stonden al lang op ons verlanglijstje maar de(echte) krukjes zijn niet te betalen deze leuke  van Villa Knus wel ik haak de dekjes zelf.
Verder nog lekkere douche gel,  een trui en een nieuw horloge gekregen.
En ook nog geld maar dat is inmiddels uitgegeven bij de schapekop in nieuwpoort.


ik weet niet wat er is maar krijg deze foto met geen mogelijkheid recht sorry!!!!











Dinsdag is mijn vrije dag en ik was met mijn verjaardag dan ook lekker thuis
D belde dat ze vroeg klaar zou zijn en dus zijn we s'middags naar nieuwpoort gereden oom de eerste strengen van het nieuw project te kopen.
Ik ga een plaid voor over de bank maken met een patroon uit het boek Ölandbreien, het is eigenlijk een omslagdoek maar ik maak hem 150x150 cm en dan komt de rand er nog om.


s'Avonds werd ik getrakteerd op een feestje bij Amigo in de stad heerlijk tapas eten met z'n drieen ook werd er een feestelijke coctail geserveerd omdat ik jarig was

 
 
Ook HS zat heerlijk aan de (alcoholvrije) sangria. dit was echt een verrassing
wat is het leven toch een feestje.
 
Ook een kleine udate wat berteft de dwangbuis sjaal
het wordt al wat maar het gaat niet snel.
voor mensen die ook kriebels krijgen om de dwangbuissjaal te gaan breien
hier het basis patroon.
ik gebruik Kauni wol en breinaalden 3,5
zet 80 steken steken op
brei 20 cm boordsteek 2 recht 2 averecht
brei daarna uit elke steek 2steken en staan dan 160 steken op de naald
Brei nu over 2 meter tricosteek en brei daarna 80x 2 steken samen
er staan nu weer 80 steken op de naald
brei nu weer 20 cm boordsteek en kant de steken losjes af
 
in een volgende blog vertel ik het in elkaar zetten van de sjaal
voor diegene die het aan durven veel succes

 
 

2 opmerkingen:

  1. Ook hier, alsnog, van harte gefeliciteerd! Fijn dat je zo genoten hebt van je geboortedag en de vroege viering daarvan.
    Ik heb je shawl nog even gegoogled, wat een leukerd, dit is echt iets aparts.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om onze krukjes nu terug te vinden op internet.
    We hebben ze met plezier gemaakt en we houden zeker contact voor mooie creatieve samenwerkingen.

    Groetjes Claudia van VillaKnus
    www.villaknus.com

    BeantwoordenVerwijderen