maandag 10 februari 2014

even een filmpje dat jullie moeten zien





Daar ben ik alweer, vanmorgen na het plaatsen van d vorige blog kwam ik dit filmpje nog tegen en dat moet ik echt even met jullie delen.

Wat een kunstenaar is deze man en de snelheid waarmee hij ook breit echt de moeite waard om even te kijken.

zoals de meeste van jullie wel weten ben ik ook een breiende man, vaak wordt daar toch wel vreemd op gereageerd in openbare ruimtes of als je het verteld. Ik neem daarom de breipen maar weinig in het openbaar ter hand. Maar na het zien van dit filmpje denk ik toch weer laat de rest maar denken en doen. dan denk en doe ik het op mijn manier.
Dus wie weet zit ik aankomend weekend op weg naar Zwolle om de handwerkbeurs te bezoeken wel breiend in de trein?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten