maandag 20 januari 2014

Blue monay

Vandaag is het blue Monday, voor vele de meest depressieve dag van het jaar.
Ik kreeg het idee om daar dan maar een positieve draai aan te geven ik heb een tijdje geleden op een Russische site de volgende sjaal trui (dwangbuis) gezien


Het blijkt een kant en klare collectie voor zwangere dames te zijn. en veel kleding voor dames die borstvoeding geven, ik heb het plaatje opgeslagen omdat ik er wel een patroon in zag. Na veel verzinnen en proberen ben ik nu begonnen met het uitbreien en opschrijven van mijn idee het zal op een rondbreinaald gebreid worden met een knipbies erin.
en ik heb gekozen voor de nieuwe kleur Kauni wol die we binnen hebben gekregen

Het is de ESA een prachtige kleuren combinatie verlopend in verschillende blauw tinten verlopend naar wit. Ik ben op dit moment met het boord bezig. En aangezien het vandaag Blue Monday is, en ik altijd probeer om het positieve ergens in te zoeken. Zeg ik probeer vandaag een blauwe creatieve uitspatting te maken en je zal zien. de dag is snel voorbij en lang niet zo erg als iedereen nu maar verteld .

ik ben nog niet heel ver maar goed het begin is er
het boord is op de helft. ik weet nog niet helemaal hoe lang het midden stuk gaat worden maar verwacht ongeveer 2 bollen nodig te hebben.
ik laat volgende week de vordering van de sjaal zien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten