donderdag 30 mei 2013

Te druk

Had ik in het laatste bericht beloofd sneller te bloggen, heb ik mij er weer op betrapt dat het gewoon weer 2 maanden geleden is dat ik wat geschreven heb. en wel over het vest van christel seyfarth, inmiddels heeft het vest 2 rijen met bloemen, en vind ik het nog steeds een hele leuke techniek. Maar verder hebben we ook niet stil gezeten. Aankomend weekend hebben we een hele leuke markt namelijk WOL IN DE HOOFDROL deze markt is in Haren Groningen.

We hebben veel voorbeelden gemaakt en hopen op mooi weer en op een hoop aanloop, ze geven geen super weer op maar we zijn al blij als het droog blijft a.s zondag.

Ook hebben we op zaterdag 1 juni een zomer fair op de rudolf steiner school in rotterdam
Ikzelf ben er dan niet want ik ga een geweldig weeken tegemoed met mijn vriendinnen van de quiltclub gewoon een weekend met z'n 9en lol maken quilten en winkels bekijken.

Deze ronde heb ik geen foto's om te laten zien maar ik zal wel foto's van deze twee feestelijkheden plaatsen.

Marcel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten